Kulturált vasúti közlekedés napja

Kulturált vasúti közlekedés napja

Változás, de milyen....

2016. június 22. - von Stirlitz

Kb. két hete a FLIRT-en hazafelé a belső kijelzőn többször megjelent, hogy megváltozik a menetrend. Kedves figyelmesség, tényleg, bár talán hasznosabb lett volna valamilyen tartalmi összefoglaló, semmint bedobni, hogy "talán máskor...".

Ma volt egy kis időm, megkerestem a kiváló szolgáltató felhasználóbarát honlapján a menetrendi változásokat, amelyek minket érintenek. Átlagutasként végignyálaztam a tényleg csodálatos kiadványt, nagy örömömre rögtön megtaláltam az iktatószámát is: 23246-1/2016/START. Az az infó, hogy "hülyegyerek, a 120a és a 120-as a két vonal, amit téged érdekelhet" valahogy nehezen derült ki, mindegy. Nem csigáznék senkit tovább, óriási változások kerültek bevezetésre, amelyek alapjaiban rengették meg utazási szokásaimat. Végiglapoztam a kiadványt berajzoltam 370 db kerékpárt és áthúztam 143 db bőröndöt, míg végre rátaláltam:

120.JPG

Tessék mondani, hogy mi a jó fenének kellett ezt harsogni az elővárosi motorvonaton? Kit érdekel? Szegény csabaiak, most rossz nekik. Csodálkozunk, hogy nem világos a kommunikáció, amikor felesleges információkkal szórakozunk.

Aztán merészen kattintottam még párat... és kiderült, hogy rohadjak meg, hogy nem tudom: a menetrendváltozás nem a menetrendváltozásoknál olvasható, hanem a Vágányzári hírek is valami hasonló okossághalmaz. Ennek ilyen felhasználóbarát felülete van:

1201.JPG

Hát kattintsunk egy jóízűt, íme az első hirdetmény:

eee.JPG

Drága nagytudású barátom, te kommunikációban jártas kiváló szakember! Nyilván te fejből nyomod, hogy a 3312-es vonat mikor van Tápiógyörgyén, de sajnos nekem ez még nem megy készség szinten (és gyanítom, hogy a vonatokat használók nagy többsége így van ezzel). Kicsit, hangyányit, néha... gondolkodj, ha nehéz is! Sejtem, hogy te első pillantásra felméred, hogy miben tér el ez a lap az eredetitől, de kérlek gondolj a hendikepes fizető utasokra is, akik lehetővé teszik, hogy gyakorolj bármit is...

Eszedbe jutott, hogy esetleg meg lehetne jelölni frappáns kis csillagocskával, fekete kerettel, sárga felkiáltójellel, mittudomén, hogy mi változott? Esetleg kommentként feltüntetni, hogy "hülyegyerekem, a nyóchúszas negyed órával előbb megy"??? Értem, hülye utas reklamál...

A bejegyzés trackback címe:

https://kulturvasut.blog.hu/api/trackback/id/tr228832528

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása